Nisu samo svjetske kuće visoke mode za ovu sezonu predstavile muška odijela u cvjetnom uzorku već i najveći sportski brendovi jači su spol odjenuli u ‘cvijeće’ od glave do pete. Tako je vodeći američki proizvođač sportske opreme Nike lansirao opremu za trčanjemajicu kratkih rukava, kratke hlače i trenirku u cvjetnom uzorku, koji ne plijene pažnju samo izgledom već i neprikosnovenom udobnošću i kvalitetom materijala.

Kolorit, šarenilo a posebno cvjetni uzorci modni su imperativ koji se još od proljeća uvukao u ormare onih koji prate trendove. No i za najtoplije dane u godini nastavit ćemo s tim veselim dezenima, i to ne samo ženska populacija, kojoj je u modnom eksperimentiranju baš uvijek sve dopušteno, već je cvjetni uzorak konačno prisutan i u muškim odjevnim kolekcijama.

Nikeov cvjetni outfit

Prednost Nike-ove trodijelne kombinacije jest njena osnovna namjena, a to je svakako da se onaj koji trenira u toj opremi osjeća udobno, prozračno i kao da ‘nema ništa na sebi’. Uostalom, udobnost materijala na neki je način zaštitni znak Nike-ove odjeće, zbog čega s razlogom taj sportski div drži tron među najboljim proizvođačima sportske opreme u svijetu..

No, dodana vrijednost toj sportskoj odjeći isto je tako da majicu i gornji dio trenirke bez problema možemo kombinirati uz traperice i izvan treninga, teretane i sportskih aktivnosti te ih ukomponirati u ležerniji outfit. Najviše zbog toga što su dezen i model odjevnih predmeta modernog i atraktivnog izgleda, a oni koji malo više prate trendove, Nike-ovu slim fit ‘cvjetnu’ majicu itekako će znati isfurati uz fine hlače i cipele za dnevnu kavu, večernji izlazak ili za odlazak na posao.

Sportski miks za večernji izlazak

Ništa manje zapaženo neće proći ni onaj samosvjesni muškarac koji uz hlače i košulju, umjesto balonera ili tanke jakne, navuče Nike-ov gornji dio trenirke s cvjetnim uzorkom. Za one koji prate modu takav muževni, a otkačeni look zaslužuje palac gore.

Uostalom, ako žene mogu nositi tenisice uz večernju haljinu, valjda mogu i muškarci malo osvježiti i razigrati svoj odjevnu kombinaciju. Jer, kako smo već stoput ponovili, odavno su prošla vremena kad je sportska odjeća bila prije svega funkcionalna, a gotovo se uopće nije davalo pozornosti njezinu izgledu. Danas na sreću to više nije tako, štoviše, sportska odjeća ravnopravno je posložena s ‘ne-sportskim ‘odjevnim komadima kako u ženskom tako i u muškom ormaru. I to je ono za što su zaslužni sportski brendovi koji su osvijestili činjenicu da lijepa moda itekako ide uz bok sportu, i da je upravo ‘estetska renesansa’ uvelike pridonijela popularizaciji sportske odjeće, a onda pomalo i interesu za fizičku aktivnost čak i onih najljenijih.