Oblaci, sunce, kiša, cvijet, bijela, žuta, zelena i sve to na tenisicama?! Mislite da je nemoguće? Zašto bi bilo? Adicolor sve ono što ste zamislili prenosi na tenisice. Kako? Jednostavno uzmete flomastere u ruke i pustite mašti da vas vodi. Vaše tenisice su vaše platno. I nema veze ako ne znate dobro crtati, sloboda biti drugačiji i biti svoj se ne ocjenjuje nego cijeni!
Prošlo je 35 godina od prve Adidasove Adicolor linije koja je omogućila da svoje bijele adidaske iscrtate raznobojnim markerima. Drugi puta 2006. godine Adicolor se vratio kolekcijom Color Series koja je na tenisicama oživjela neke od ikona pop kulture poput Trimmyja, Betty Boopa, Mr.Happy-ja, Trona i Miss Piggy. Ovog proljeća Adicolor se vraća po treći put inspiriran ‘starim’ originalnim koloritom, iz gore spomenute 35 godina stare prve kolekcije. Bijele tenisice iz 1983. pakirane u drvenoj kutiji s paletom markera u plavoj, zelenoj, crvenoj i žutoj boji, kojima su kupci sami kreirali kolorit svoje omiljene tenisice ponovno će postati trend. Paleta boja Bluebird, Fairway Green, Scarlett Red i Sun Yellow 2018. godine omogućit će svim poklonicima branda da pokažu svoju osobnost. U redizajniranoj su Adicolor kolekciji, pored vječnih tenisica koje sami bojamo, ‘oživljeni’ i uniseks odjevni predmeti iz osamdesetih. Tako su klasični bezvremenski krojevi trenirki, majica, tajica, šorceva, i hoodica oplemenjeni inovativnijim, kvalitetnijim i ‘zdravijim’ materijalima i dodacima, s logotipom Adidasa pozicioniranim na drugačiji, ali zanimljiv i možda čak i neočekivan način.
Kampanju je, njemački div sportske opreme, povjerio umjetničkim znalcima, fotografu Charlieu Engmanu i redatelju Davidu Laneu. Njih su se dvojica poigrala i osmislila duhovitu kampanju u razigranom i zabavnom tonu, koja dokazuje da je Adidas nadišao i vremenska razdoblja i zadane modne trendove, neprekinuto stvarajući svoj modni imperativ. Cilj je u konačnici bio da se, redizajniranjem stare linije, koja je u drugoj polovici prošloga stoljeća predstavljala simbol street i hip-hop supkulture, približi današnjoj generaciji te ih se naučiti slaviti različitost. U redizajniranoj liniji je mašta na prvom mjestu, a sloboda onoga koji je nosi naprosto neograničena.
Sudeći prema reakcijama tržišta Adidasu je i treći put pošlo za rukom da uličnu modu stvori zajedno sa onima zbog kojih postoji – svojim kupcima.